Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

ZIELONA SZKOŁA W ŚWIERADOWIE ZDROJU

13 maja 2019 r. klasy II a i II b wyjechały na pięć dni do Zielonej Szkoły do Świeradowa Zdroju. Zamieszkaliśmy w Domu Wczasów Dziecięcych w cztero i pięcioosobowych pokojach.

Każdy dzień był szczegółowo rozplanowany i wypełniony od rana do wieczora. Pogoda nam nie sprzyjała, ale i tak bawiliśmy się wspaniale. Codziennie organizowane były wycieczki autokarowe lub piesze. Zdobyliśmy m.in. szczyt Zajęcznik-595m n.p.m. Wędrowaliśmy bardzo ciekawą ścieżką przyrodniczą. Szczególną atrakcją była wycieczka do zamku Czocha, wycieczka do „Czarciego Młyna”, gdzie poznaliśmy cykl produkcji mąki „Od ziarenka do bochenka” oraz budowę 129 letniego młyna. Dużą frajdę sprawił nam pobyt na warsztatach piernikowych. Byliśmy w Grocie Solnej, na ciekawych zajęciach edukacyjnych w Nadleśnictwie, w Centrum Edukacji Ekologicznej „Izerska Łąka” oraz w starym budynku dworca, gdzie podziwialiśmy makietę kolejową Świeradowa i okolic. Popołudnia i wieczory spędzane w ośrodku umilały tańce, dyskoteka, kręgle, zabawy integracyjne, zajęcia plastyczne, podchody i wspólne śpiewanie piosenek. Wszystkie zajęcia bardzo nas zintegrowały, a zwłaszcza wspólne zabawy i wycieczki.

Z pobytu jesteśmy bardzo zadowoleni. Długo będziemy wspominać naszą wyprawę i oglądać przywiezione pamiątki oraz zdobyte na Zielonej Szkole dyplomy.